Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Meest gestelde vragen
Online bestellen via de webshop van Toolbozz
Wat zijn de bezorgkosten voor een aankoop via de webshop?
Bestellingen vanaf €149 worden zonder extra kosten bezorgd. Alle bestellingen hier onder betaal je €12,50.
Kan ik mijn online aankoop ontbinden?
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te annuleren. Uitgesloten van annulering zijn producten die volgens jouw specificatie samengesteld of gemaakt zijn.
Heb ik een Toolbozz-account nodig om online te kunnen kopen?
Nee, je hebt geen account nodig om online bij Toolbozz te kunnen kopen. Na het bestellen krijg je wel de optie om een account aan te maken en daarbij je gegevens op te slaan. Hierdoor kun je de volgende keer sneller en eenvoudiger bij ons bestellen.
Kan ik bij mijn factuuradres een buitenlands adres opgegeven?
Op dit moment is het alleen mogelijk om een Nederlands of Belgisch factuuradres op geven.
Is het veilig om te betalen op de Toolbozz-website?
Ja, betalen op toolbozz.nl is geheel veilig. Of je nu met iDEAL of creditcard betaalt, je gegevens zijn optimaal beschermd in onze beveiligde betaalomgeving.
Welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Je kunt betalen via iDEAL, met een creditcard of betaling achteraf.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed wordt geregistreerd?
Voordat je de bestelling afrekent, zie je een overzicht met je factuurgegevens, bezorgadres en de artikelen die je bestelt. Controleer deze gegevens goed voor je betaalt. Direct na het afronden van je betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging van je bestelling. Hierin staat ook een ordernummer dat je kunt gebruiken bij vragen over je bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan of de e-mail in de map met ongewenste e-mail (spam) van je e-mailprogramma is beland.
Kan ik mijn bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Op dit moment is het alleen mogelijk om een Nederlands of Belgisch afleveradres op geven.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Op werkdagen voor 15.00 uur besteld = dezelfde werkdag verstuurd
Kan ik mijn gekozen bezorgdag nog wijzigen?
Nee, na het plaatsen van een bestelling is het niet mogelijk om de bezorgdag te veranderen. Wil je je bestelling wijzigen of annuleren, dan kun je het beste contact met ons opnemen.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Als het pakket niet bij je buren kan worden afgegeven, dan komt DPD nogmaals langs. Het pakket wordt maximaal twee keer aangeboden. Na twee mislukte pogingen tot aflevering gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt van pakketten. De postbezorger laat dan een briefje in je brievenbus achter. Hierop staat aangegeven waar je het pakket kunt ophalen.
Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Als je al hebt betaald, kun je jouw bestelling niet meer zelf wijzigen of annuleren. Je kunt wel een e-mail sturen naar [email protected] met je ordernummer en het verzoek je bestelling te annuleren.
Als de bestelling te ver gevorderd is in het verzendproces dan kun je deze bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger.
Waar kan ik vragen stellen over mijn bestelling?
Je kunt je vraag mailen naar [email protected]. Vermeld hierbij het ordernummer dat je in je bevestigingsmail vindt.
Ruilen & retourneren
Ik wil een online aankoop retourneren. Hoe doe ik dat?
Bij een retour dien je altijd eerst contact op te nemen met de Toolbozz Klantenservice. Zij bepalen met jou de beste retourprocedure. Dit kan via 085-7605340 of [email protected]
Klachten & garantie
Heb je een klacht over een product, jouw bestelling of onze dienstverlening? Toolbozz verneemt dit graag. Dit kan via 085-7605340 of [email protected]
Bij aflevering van je bestelling adviseren wij je om het pakket bij ontvangst te controleren. Hoe zorgvuldig Toolbozz ook te werk gaat, het kan voorkomen dat je andere artikelen hebt ontvangen dan besteld of dat het artikel beschadigd is.